P....S....fashion

Danas je za mene veoma poseban dan jer je osobi koja me je naučila šta su ljubav, dobrota, podrška,...i još toliko toga divnog i neprocenjivog - rođendan! Reč je o mojoj majci koju neizmerno volim i kako sam i sama majka, sve više shvatam kakva je to uloga i bezuslovna ljubav u pitanju.

U ovom postu želela sam da vam dam predlog za oblačenje upravo za neku lepu priliku, kada želite da budete elegantne. U prodavnicama brenda  P....S.... fashion možete pronaći veliki broj kvalitetnih i lepih komada garderobe, ali i detalje poput torbi, naočara i nakita. Cene su veoma korektne, a verujem da će najviše zaposlene žene pronaći za sebe kako dnevne, tako i večernje varijante.

Nadam se da vam se za ovaj put dopada moj izbor!



Today is a very special day for me because it's my mom's birthday! I love her so much and since I am mom too, I know what it  means to ba a mom and love uncoditionaly. She taught me what is love, goodness, support and a lot of priceless and amazing things.

In this post I would like you to give you a suggestion what to wear for a nice event, if you want to look elegant. Brand P....S....fashion has so many lovely clothes, but also bags, sunglasses and jewelry. Prices are great and I belive that working ladies could find lots of combinations for day and evening.

I hope you like my choice!


Intagram: Tatjana_jo













Blouse used as a dress, trench, clutch and sunglasses/ Bluza kao haljina, manitl, tašnica i naočare : P....S....fashion
Shoes/Cipele: Zara

Photos by: Nemanja Dimitrić, Foto studio Color24



POLJUBAC, KISS, TATJANA!

Comments

  1. Apsolutno savrseno. Odlicna mi je bluza i slike su divne :)
    Srecan rodjendan tvojoj majci :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/02/sixteen-nail-polish-pastel-blue.html

    ReplyDelete
  2. so nice style!! ;-)


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zaista predivna mlada mama, svaka cast :D

    ReplyDelete
  4. Mantil je predivan!
    Otvorio se PS i u Budvi ali nikako da udjem tamo. Posle ovog posta cu definitivno morati :)

    www.pwincipessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ti ai ovo baš lijepo iskombinovala. Sviđa mi se mantilić baš mi treba jedan ovakav u crnoj boji. :))

    Beehive by B - It's All About PINK - See the latest post! :)

    ReplyDelete
  6. Mama se uvek najvise voli <3 Predivno izgledas, taj mantil je savrsen! :) :*

    ReplyDelete
  7. Prelepa haljina u baš damskom i klasičnom izdanju!
    http://kenguristyle.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts