Interview: Jovana Petkovich

Drage devojke, veoma mi je drago što imate priliku da pogledate novu rubriku na blogu!
U pitanju je predstavljanje dizajnera kroz kratak intervju i fotografije u njihovim modelima.

Dizajnerke sa kojima sam za sada napravila mini priloge i intervjue su bile moje sugrađanke, a sada žive u Beogradu i tamo grade uspešne karijere.
Prva od njih je moja prijateljica Jovana Petković. Ukoliko pozanjete Jovanu, znate je kao vedru, energičnu, duhovitu i pre svega dobru devojku. Iako je do skoro imala modni blog, a i sama veoma liči na modela, tu ulogu u ovom postu je prepustila samo meni. Odlučila je da i na fotografijama bude ono što zaista jeste - zaljubljenik u svoj posao!

Nadam se da ćete vam biti zanimljivi njeni odgovori na moja pitanja, kao  i da će vam se dopasti fotografijama!





Javnost te je prvo upoznala kao modnu blogerku. Kako je tekao tvoj put kada je tvoja trenutna profesija u pitanju?


Blog je nastao skoro u isto vreme sa dizajniranjem. Odluka da pokrenem blog je bila u cilju da svet mode doživim i iz drugog ugla, gde ću moći da komuniciram sa čitateljkama i dobijem povratnu informaciju o mojim prvim modelima.
Osim što sam se slikala u svakodnevnim kombinacijama postovi su sadržali i haljine iz moje kolekcije i to je bio najbrži i, po meni, najzanimljiviji put da me devojke upoznaju.
Posle određenog vremena imala sam sve više posla oko dizajniranja i haljina, a blog je od samog početka bio hobi, pa sam odlučila da ga ne pišem više jer nisam uspevala da odrzim kontinuitet. Sada mi je dizajniranje jedini i primarni posao i uživam u tome.


Da li pri kreiranju pratiš trendove ili se oslanjaš na trenutnu inspiraciju?

Miks trenda i ličnog osećaja je nešto čime se vodim u dizajniranju.



S obzirom da putuješ  da bi došla do drugačijih i kvalitetnijih materijala, da li prvo osmisliš modele pa spram toga tražiš odgovarajuću materijal ili je obrnuto?

Materijali su nešto sto me inspiriše i volim prvo da vidim i opipam materijal pa onda da razvijam dalju ideju. Nekada se desi da prvo nacrtam model, pa tek onda da tražim materijal ali u većini slučajeva je obrnuto.

 Kako privatno voliš da nosiš sportsko elegantni stil, da li imaš u planu da kreiraš i tu vrstu garderobe ili ostaješ pri haljinama?

Moj privatan stil je casual iz razloga što sam stalno u pokretu, ali dosta stvari uradim za sebe u tom fazonu ,a ni ne stavim ih u prodaju jer sam za sada usmerena na haljine. Ipak, jednog dana što da ne, biće prilike i za to, nadam se.

Koliko je vremena potrebno da bi se osmislila kompletna kolekcija?

Nemam tačno određeni vremenski period za pripremu kolekcije jer neke modele osmislim i realizujem za kratko vreme, a za neke taj ciklus traje mnogo duže, ali 2-3 meseca je neki okvirni period.








  
Tvoje prvo pojavljivanje na nedelji mode bilo je u Novom Sadu, prošle godine u okviru Serbia Fashion Week-a. Koji su sledeći planovi po pitanju modnih revija?

Sledecu reviju imam u Podgorici 22. aprila gde sam gost na njihovom Fashion weeku. Zadovoljstvo mi je i čast sto su me pozvali, pogotovo što će to biti moje prvo pojavljivanje na njihovom tržištu.



Skoro si se preselila u Beograd. Smatraš li da je sa poslovne strane ipak bolje biti u prestonici?

Beograd je definitivno bolji za ovu vrstu posla ali, i pored toga, to je grad koji meni jako prija.


Kako i gde te mogu pronaći devojke i žene zainteresovane za tvoje modele?

Studio se nalazi u YU biznis centru, Bul. Mihajla Pupina 10, Novi Beograd. Zakazivanje se vrši putem telefona: 0648721409 , maila: jovana@pbyjp.com ili Facebook stranice : Jovana Petkovich .




Comments

  1. so amazing\!!

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zamimljivo, propraćeno prelepim fotografijama!
    http://kenguristyle.com/

    ReplyDelete
  3. Odlican post :)

    http://jovanamiljanovic.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts