Kako do punijih usana

Kada poželimo punije usne, dovoljno je da znamo kako da ih našminkamo. U videu sam vam pokazala kako ja to radim :) !






 Koristila sam:

Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia
Flormar Waterproof lipliner , No: 201
Golden Rose: Velvet Matte , 03
MAC Grand Entrance Eyeshadow
Loreal True Match Te Concealer , 2, Vanilla

Takođe, zaboravila sam na početku da  pitam, a zanima me, pa ako možete pištite u komentaru : da li više volite tutorijale koji su duži, a gde objašnjavam više i pričam o proizvodima ili kraće gde zapravo vidite kako se šminkam, bez mnogo priče :) ?

****  Majica iz videa


Kako vi dolazite do punijih usana?

Comments

  1. Svakako da volim da čujem sve o proizvodima koji se koriste u tutrijalima, tako da glasam za duže videe. :)

    ReplyDelete
  2. Skoro sam te odkrila, i prosto si predivna. Malo sam šarala po blogu, ne mnogo, jer nemam vremena za to previše , pa me intresuje - kako stigneš da se baviš i blogom i detetom, kad stigneš da pospremiš po kući, i skuvaš ručak i opeglaš veš... uh,... . Jesi li zapošljena, ili je blogovanje i tvoje zanimanje?. Puno te pozdravljam





    ReplyDelete
  3. Volim videe u kojima se i vidi sta se radi ali i gdje mogu saznati nesto o proizvodima koji su koristeni :)
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-glow-bronzer-perle-cetkica.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts