Spring fashion

Da budem iskrena, saradnja s SheIn sajtom mi je baš prijala u smislu da sam već toliko poručivala da sam svaki put tačno znala šta će uživo izgledati još bolje.
Vrlo sam vodila računa da pogledam fotografije i utiske devojaka koje su pre mene poručile neki komad garderobe.
Poručivanje je krajnje jednostano, ne verujem da se neko ne može snaći. Od srca savetujem plaćanje putem Pay Pal-a , a što se carine tiče to je lutrija. Svakako, nekada sam plaćala više , nekada manje, uvek barem nekolikopta manje od vrednosti paketa. SheIn šalje relativno brzo, ponovo, od naše carine zavisi koliko ćete čekati na paket.

Gledajući haljinice i bluzice od prošlog leta čiji kvalitet parira svakom streetstyle brendu odlučila sam da zaista želim da nastavim ovu saradnju.U ovom postu delim s vama nekoliko stvari koje su mi zapale za oko, tu su i linkovi s cenama, a vi mi recite šta vam se od svega toga najviše dopada.

Takođe, zanima me kakva su vaša iskustva povodom poručivanja s ovog sajta. Što se mene tiče modeli, cene i popusti su više nego korektni, pa pogledajte šta naredne fotografije s modelima koje bih rado nosila ovog proleća!

 LINK


UPOZORENJE: Pre ulaska na sajt, napravite kokice odvojite vreme jer kakvo je to uživanje u razgledanju u žurbi? :-D

Comments

Popular Posts